lördag 5 september 2009

Tiden är ute!!


Vi har jobbat o jobbat!!!!Krigat mot regn osv..... nederlag!!!!! Vi hann inte! :(
Vi har gjort så gott vi kunnat, jobbat från 06,30-21,30 varje dag.... mer kan man inte göra....
Tur att beställarna är humana... o förstår..
men men... det står ju kvar när vi kommer hem... det är bara att spotta i nävarna o färdigställa!!!
Har packat ikväll ohhhhh!!! Vi ska försöka trängas i samma väska Hasse o jag =), bra det går ;)


suitcase
Imorgonkväll sticker vi til TURKIET YEAHHH !!!!! 2 veckor !!!!
Man fattar det inte än!
Så nu ligger bloggen nere tills den 20 sept. men då kommer jag tillbaka med massor med bilder ....hmmm.... ( om jag kommer ihåg o fota)
Så PUSS O KRAM mina vänner!!!

3 kommentarer:

  1. Jajamen!! nu vet jag två stycken som skall öppna en öl vid 12-tiden idag!!har jag inte rätt!!?
    Ni är så välförtjänta denna semester!!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar resa och njut// Anita

    SvaraRadera