lördag 31 oktober 2009

Halloween


Det gäller ju att framhäva sina vackra sidor...hmmmm

Min snygging till sambo!!!!

Hade ju då middag i går kväll, gjorde en stor kycklinggryta med ris till, Lollo gjorde sin supergoda chokladmousse med mörk choklad, hallon o grädde....
Tyvärr går ju influensan så det blev som dom 10 negerpojkarna , men vi blev iallafall 10 pers.

Trevligt hade vi i alla fall...

Så idag blir nog en slöardag.... ska sätta mig o rita lite tomtar i eftermiddag till ett reklamutskick som är beställt....
ska väl försöka komma iväg o handla,
tänkte göra baconinlindad fläskfilé med rödvinssås och potatisgratäng....
Så där riktigt fett o gott så här dagen efter.

4 kommentarer:

  1. Va snygga ni är!!du e super på att teckna!!
    Så fint dukat!!med svart duk och allting!!perfekt att kunna duka upp i skolan!

    Ja åså fläskfile med potatisgratäng de e grejer det...sedan ett glas rött och kvällen är däckad i soffan så där dagen efter :-)
    Men jag är däckad ändå....gruvar mig för natten ...kramar

    SvaraRadera
  2. Hmm ja tror det...ja ringer dig i veckan då jag har klivit upp...igen...kramar

    Feli

    SvaraRadera
  3. Hejs igen! såg kort på dig och William..och insåg hur mycket jag saknar dig....!!!!länge sedan det var bara du och jag och våra samtal...ett ´par cider tror jag vi drack på den tiden....vi måste ses snart !!kramar

    Feli

    SvaraRadera
  4. Va fin Hasse var på Halloween Haha!!

    SvaraRadera