torsdag 2 december 2010

Arktisk kyla brrrr!!!

Fy f*n vad kallt!!!!!!, Va in i jämtlandsfjällen idag... monterade upp skylten - 25 , inga långkalsonger :(,
då är det inte kul!!!!
Va annars en kanonfin dag, solen sken, snön och rimfrosten låg i träden så det såg ut som riktiga julkort överallt.......
Så här ser hallmöbeln ut på plats........
Hämtade ut mina nya brillor idag..... ohhh!!!! det är som man hamnat i en ny värld, först nu jag inser hur dåligt jag har sett de senaste åren...., nackdelen är att man nu ser sånt som man inte borde se :(

Photobucket

1 kommentar:

  1. Hej snuttan!
    åter igen, vilken snygg hallmöbel....och egendesignade skyltar...det är så mycket finare än fabriksgjorda. Jag är väldigt såld på smide just nu..eller rättare sagt det har varit ett tag...men riktigt smide...ja på nyåret skall vi vara hemma:)) inget speciellt. Ni är jättevälkomna ner till oss! vi har inte bestämt något spec.Vi brukar ju alltid jobba...sedan vill vi inte att Athos skall vara ensam när det är nyår och första dessutom med allt som smäller...men här ute vet jag inte hur många som skjuter raketer...kraaaaam

    SvaraRadera