lördag 23 april 2011

Glad påsk på er alla

Photobucket 

Önskar Er alla en riktig glad o härlig påsk!!!!
Själv är jag långledig o det är ju aldrig fel :)
Och allra helst inte en sån här helg när det är +20 grader ute, sommarväder!!!
Igår hade vi lite middag hemma här, grillade för första gången iår mums!! Martin, Bettan o lilla Wille var här gjorde en riktigt krämig potatisgratäng med mycket vitlök, Martin gjorde marinaden till fläskfilee´n mumma, var det, gjorde även en påskbakelse till dessert... skulle bli påskkycklingar, men det ser mer ut som en badanka i en pool.....:/
Pussläppar fick dom också......

Idag blev jag gräsänkling mot min vilja :(......
Hasse åkte till Norge på en veckas fiskesemester :(, hade ju gärna velat följa med......
men, men, min lott är ju att vara hemma o jobba :(, det verkar ju vara min lott i det här livet....
Så ikväll hade vi tjejmiddag här hemma, syrran med dotter, brorsans fru med döttrar , mamma o jag o Lollo
käkade mammas utsökta kåldolmar (finns inget godare) , så det kanske är tur att jag sover själv inatt ;)
Imorgon är det trädgårdstädning som gäller, ska kratta o elda hela dagen och förhoppningsvis får man lite sol på sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar