måndag 23 januari 2012

Snö, Snö förbannade snö....

Vad jag hatar vinter o snö......
Ska nog ta o emigrera till någon tropisk ö...
Hela Lördagen bara vräkte skiten ner, man hann bara skotta allt, så var det dags o börja om....
Men, men det sköna är att jag har långledigt.... lörd- ons, så nu kan man ju pyssla hemma.... kom underfund om att det är himla jobbigt att dela på tv-soffan, man hamnar alltid på kant, så det började med att jag kolla på en fotpall, alla jag hittade kostar mellan 1200.- o uppåt.... så det vart att snickra en egen....
Plockade fram rokoko soffan som bara står o dammar helt oanvänd, så nu har jag gjort den till min egen ...:)
Så nu har jag min egen relaxhörna =D
Bara älskar den nya trenden som är på väg.... bara jag sååå det skriker om det...... naturmaterial... grå o bruna nyanser.... trälådor...koffertar,  mm. precis som den stil jag alltid haft...

2 kommentarer:

  1. hejs!!
    Januari till mars är lite jobbiga månader...annars lyser ju snön upp och slipper skitiga hundtassar inne ;)) för mig alltså;))va mysig din hörna såg ut:))men du har ju mysigt hemma hos dig:)) måste boka och ses snart gumman!! kraaaaaaaaaam miss y tooo!!

    SvaraRadera
  2. Mamma, snö är de bästa som finns! Iaf i januari månad ;) Va fint de blev! Snygg ljusstake du har på rumsbordet ;)

    SvaraRadera