fredag 25 maj 2012

värsta förkylningen!!!!



Photobucket 


Snacka om dunderförkylning man åkte på när man kom hem då!!! Tappade rösten, snoret rinner, hostattacker så man tappar andan fyfyfy!!!!
Klarat mig hela året... så kommer det nu!!!! när det är 25 grader varmt ute...:(
Bara ta sig samman o gå o jobba imorgon...
opererade bort min knöl på handleden idag...
 Så nu är det dubbelt synd om mig :(
men visst är det väl konstigt????... men bra för mig....,, Har varit på vårdcentralen i 15 år o frågat om denna knöl och att jag vill ta bort den... NÄNÄ...kosmetiskt, den får jag betala själv för att få bort. PUNKT SLUT!!
Nu har vi en sjukvårdsförsäkring genom jobbet, vipps... 2 veckor tog det sedan var den borta..?
Snacka om klyftor eller??
Men jag är ju tacksam o glad :)

2 kommentarer:

  1. Hej!! inte kul med förkylning....man behöver all ork...den man har!! hoppas du kryar på dig!! och va bra att du har tagit bort knölen nu!!och visst är det konstigt!! sedan så ska vi ju ses snart:)) vilket är kul!! kraaam på dig min lilla ängel!!Feli

    SvaraRadera
  2. Ja mitt hjärta... VI SKA JU SES SNART!!! Snacka om att jag ser fram mot det:)

    SvaraRadera