tisdag 6 juli 2010

Oj!!! Många dagar har gått.....

Vad tiden springer iväg........ har inte ens tid att blogga......
Som jag skrev i sista inlägget, fick vi göra en blixtutryckning ner till Daftö resort i Strömstad, vi åkte på Måndagsmorgonen ganska tidigt, kanoooonväder, men i vår wolksvagn transport blir det oliiidligt hett.

Photobucket
Det var ca 25-30 grader ute hela dagen, så då kan ju alla fatta att det blir betydligt varmare inne i bilen, vi har ju ingen AC i den :( Och det tar ca 12 timmar enkel resa.
Jobbade som tok för att få alla kulisser mm. klar till premiären på fredagskvällen, 27 meter kuliss och allt annat runt omkring. Men vi hann!!!
Premiären hade gått bra, det blev succé så det var ju bra =D
Kom iväg hemåt kl 17,00.... va hemma 05,00 på lördagsmorgonen.... snacka om att man var trött o borta när lille Wille kom kl 0900..... Full rulle hela dagen ( mamma o pappa var på möhippa / svensexa)
Varmt o kanonväder o vi har ju ingen barnpool eller balja så man tager vad man haver..
Men min stora bunke funkar oxå.....
Nu måste vi ju försöka komma ikapp med allt här hemma som vi hade tänkt göra..... snabbt som attan var jag tvungen o ändra en bröllpsklänning som skulle sys in och läggas upp.....
Har suttit och målat hjälmar idag hela dagen ( strålande solsken ute :(  )
Och ÄNTLIGEN!!! Kanske vi får till en altan / soldäck...Sätt en Karl i en grävmaskin och han blir som barn på nytt =D
Sitter just nu och försöker koncentrera mig på ett förslag till kommunen, men det är svårt.... dels ska man blogga, dessutom sitter jag o läppjar på något jag hittat som är helt underbart!!!!! Snacka om sommardrink!!!

Såå underbart god, iskall med jordgubbar i, lagomt med bara 8 % man kan ta några stycken utan att det påverkar omdömet =D

1 kommentar:

  1. Hejs!!
    Välkommen hem igen!!Har saknat dig!! och tack för din kommentar!! blev glad:-) Gillade dina tår i bilen :)och vad duktiga ni är!! som åker fram och tillbaka ..målar och målar...och fint oxså!!Log då jag såg byttan du stoppat ner Wiliam i ;) man tager vad man haver..
    Ja du filmen...den var bra...vilken vändning den tog på slutet då....har tänkt på den inatt då jag jobbade....

    VA HÄRLIGT att få ett soldäck/terassdäck ta massa bilder nu och visa..för kameran är ju helt underbar...och det är ju med den som vi tar bilderna med numera...lite skillnad mot mobilen..fast den är ju klumpig åså!! ringer dig i veckan!! massa kramar kramar
    p.s måste prova denna jordgubbsdrink!!

    SvaraRadera