söndag 25 juli 2010

borta bra men hemma bäst!!!!

PhotobucketVad underbart skönt det är att kunna vara hemma!!!!
är inne i en "hemma" period, vill inte åka någonstans!!!!!
Men eftersom vi jobbar som vi gör, så är det ju bara stt sticka iväg när arbetet kallar :(
Hasse gör ett JÄTTEJOBB som står ut med mig!! Jag är inte lätt att tas med när jag tycker livet är pest.
Som nu... vi stack iväg i fredags upp till jämtlands/ härjedalsfjällen, vaknade på Lördagsmorgonen med MINUS!!! 3 grader!!!! Allt var vitt ute!!!! mitt i juli!!!!
Skulle måla utomhus, hade hyrt en skylift... som visade sig vara  "skrot" :( en gigantisk gammal skylift sedan 70-talet som satt på en gammal boggivagn, gick ej att flytta för hand, så vi fick flytta den med vår wv-transpoter, ett ekipage på 10 meter bland rabatter o buskar :( o jag argt som ett biiii....
Kom hem kl 23 igår kväll... skulle jobba ute idag... så mitt humör blev ju inte bättre av att det spöregnade i morse när man vaknade... inte nog med det... det har fortsatt hela dagen idag...<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
grrrrrrr :(

1 kommentar:

  1. Hej Sötnos!!
    Minusgrader på sommaren...usch!! ja vi har oxså haft regn och regn i massor....det är inte piggelinväder precis...synd det ..men imorgon ska jag vara kreativ som "f" ut tidigt och måla måla..kraaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera