fredag 17 september 2010

Regn, regn regn

Såååå...trött på detta strilande..... :(
Vaknar kl 07,00 Strålande sol Yippi!!!! Så går det någon timme o regnet bara strilar ner... sätter käppar i vår planering:(
Har storstädat inne i dag... ohhh så skönt, finns ingen härligare känsla än när det är nystädat, luktar gott, man får tända upp alla ljus, man kan bara gå omkring o njuta :)
Va och köpte lite blommor oxå......
Har suttit och målat en stund, försöker få till blicken på min lilla ängel..... hon ska följa dig var du än är i rummet,
kan man få till den speciella läget på ögonen så rör de på sig när du går förbi :)
Fixade lite bland mina papper idag o hittade fotot på min pappas farbror Robert Danielsson, konstnär i början på 1900- talet, nu sitter han o tittar på mig ovanför datorn.... hoppas han har en inverkan :)

1 kommentar:

  1. Du kan det där med att måla du....superduktig...!!Ska beställa en tavla av dig (men ska betala riktigt pris) av något...vet inte riktigt ännu...men men...appropå regn...det är trist...om man inte kommer igång...oftast känner man sig trött...men jag fick garderoberna städade och kattvinden städad...förra veckan..så ibland kan regn vara bra...har nu dragit ut en tand..men har infektion..ont i kindbenet...blir väll att äta antibiotika...
    kram
    Feli

    SvaraRadera