måndag 6 september 2010

EN vecka!!

Har precis konstaterat att det är en hel vecka sedan jag skrev något! Gud vad tiden går.... eller så är det så att, händer det inte så mycket så finns det inte så mycket att skriva om?
Har haft det skönt med nära o kära, varit ute i skogen o vandrat, letat svamp... mm.
Idag har det varit kanonväder, så då har man ju passat på att vara ute... håller på att renovera fönster
Har även gjort en beställd dop tavla klar ikväll......
Det är visan " Sov du lilla vide ung" som ska stå på den

2 kommentarer:

  1. Jätte fin doptavla
    Domherren ser så pompös ut
    En fågel som jag gillar
    Ja nu kommer det mörka närmare och närmare
    så man njuter för varje dag som solen är framme
    kram
    kusin i söder

    SvaraRadera
  2. Hejs!!
    Vilken fin tavla....en dag ska jag be dig måla något spec. till mig...har jordens tandvärk...och är på jobbet...
    Jo det där med fönster det tar sin lilla tid det...och som sagt...jag har inte heller bloggat så mycket...är som i symbios med vovven så det är mest hemma som gäller.Han minimerar min shopping :-)) saknar dig.Har föresten gjort såsen till fisken som du skrev..så gott!!!kraaaaaaam

    SvaraRadera