onsdag 11 juli 2012

Gungsoffa

har snickrat mig en gungsoffa. Blev faktiskt nöjd med resultatet :) Blev som jag tänkt mig.
Byggt en "stålbur" av armeringsnät, satt vildvin och humle runt, så tanken är att allt ska växa igen, så det blir som ett grönt rum, där ska jag kunna sitta med ett glas vin, lyssna på porlandet från vattenfallet och bara slappa :), det som är kvar är att jag ska av armeringsjärn göra ett bordsben och sedan gjuta en bordsskiva av betong, ett lite mindre runt bord...Har egentligen en miljon andra saker att göra, men just nu finner jag inspiration och lust för trädgården... så då får det vara så...:)

1 kommentar:


  1. It’s wonderful post and very helpful, thanks for all this information. You are including better information regarding stål bordsben topic in an effective way.

    SvaraRadera