söndag 14 juli 2013

Semester

Då har vi avverkat 300 mil o en resa genom underbara Sverige i sommartid... :)
Åkte ner till www.dafto.se camping, med min son o familj helt underbart att få tillbringa tiden tillsammans med mina älskade småttingar ...hade ju verkligen tur med vädret, klarblå himmel o varmt hela veckan, så det blev ju sol och bad alla dagar... salt hav, bad o kräftfiske :)
Efter ett par dagar i Strömstad åkte jag o Hasse vidare ner till Malmö o hälsa på Hasses son o barnbarn Adrian, kanonväder även då, så då blev det besök på stranden i Falsterbo...mmmmm säger jag bara...
Så nära utlandet man kan komma i Sverige.....
Kokta kräftor blev vi :)
Besök i ett av Sveriges häftigaste köpcentra... allt från Ralph Lauren , Hugo Boss till Myrorna...
En tur till Ullared vart det ju naturligtvis oxå ;)
Men vad säger man.... "Borta bra men hemma bäst".. En vecka semester kvar.... hjortronplockning... färdigställande av växthus.... en gnutta njutning... mental förberedning av arbete... mental förberedning av späkning av kropp....(man bara växer o växer :/ ) ... blir nog bra det ;)

1 kommentar:

  1. Västkusten på sommaren är underbart, men det är länge sedan jag var där nere.. Falsterbo däremot har jag varit flera sommrar samt stranden...det var ju där jag o Roffe träffades :-) Ser helt underbart ut!! Kan säga att jag längtar så mycket efter semester nu...massa jobb på jobbet samt hemma oxså...kramixen Feli

    SvaraRadera