onsdag 12 augusti 2009

Har gjort en ny blogg!!!!

Som alla säkert har sett är mitt stora intresse konst... i alla dess former...
just nu är det ju photoshop som gäller... animerat , tecknat...mm.
Och!!! att göra bilder med erotiska inslag gillar jag ju...;)
DÄRFÖR...har jag startat en ny blogg http:// mianscorner.blogspot.com
där jag kommer att lägga ut alla bilder jag gör som jag ej vill lägga ut i den här bloggen.... Välkommen
Kommer att fortsätta skriva om mitt vardagliga liv här... o lägga ut alla "snuskiga" bilder på den andra bloggen ;)
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Gumsilunsan!!den passar dig din nya blogg, så typical dig!!kunde inte skriva inlägg där så jag skriver här!!
    Du är ju suverän på animerat och målning oxså:-)...vart full i skratt då jag såg att du har en till blogg!!

    Massa kramar och du nu är det inte så långt kvar tills vi åker!!

    SvaraRadera
  2. Inte behöver du köpa bilden av mig. känns "hemskt" att ta betalt av personer man känner =P

    jag brukar använda mig av crimson då jag gör förstorningar, bilden på wille går att få i 40x60.

    Men jag skulle kunna fixa bilden åt dig mot att du betalar räkningen ifrån crimson då =)

    SvaraRadera