lördag 1 augusti 2009

KATASTROFALT less!!!

Snacka om att man känner sig en aning less just nu....eller rättare sagt...KATASTROFALT less!!!!
Att sitta dag ut o dag in på en ställning o skrapa bort tjocka färglager från ett helt stort hus..... fyfy!!!!
I regn.... med pressening fladdrande runt huvudet.... i gassande solsken, med en apparat som avger lika mycket värme som från en terassvärmare....
Man får mardrömmar
nightmare
Tog en liten avstickare ikväll upp till Näsåker och "URKULT"... En helhäftig festival, helt olik alla andra.... sköna människor från hela Sverige plus en massa andra länder....som bara går omkring o delar ut gratiskramar och det lyser peace om alla...
Hasse o jag brukar alltid åka upp och köpa läderremmar "armband smycken" varje år, men i år hade de inte så mycket, så det blev inget... :(
Men det är kul o gå runt o kolla på folk o bara njuta av atmosfären....
Tyvärr har man ju inte tid eller råd att köpa biljett o gå in o lyssna på all bra musik....
Iår var tex. Titioy med Cirkus där och Timbaktu plus en massa andra musiker.


URKULT
Bild: www.allehanda.se

Nu ska jag krypa isäng......
Arbete imorgon

1 kommentar:

  1. Urkult skulle jag vilja gå på ...har aldrig lyckas pricka in den helgen när jag var uppe hos dig. Sedan förstår jag dig att du är katastrofalt less!! och blir orolig oxså....det är tungt det där...och klättra på ställning upp och ner...var RÄDD OM ER!!

    mASSA KRAMAR

    SvaraRadera