onsdag 10 februari 2010

Bloggtorka

Photobucket

Ibland är det totalt stopp!!
Vad ska man skriva om?
Kliver upp på morgonen, äter frukost, kollar mail, handlar, lagar middag, går o lägger sig.....???
Inte så mycket som händer!!!
Nu har vi i allafall kommit hem... är sån där mellantid... mellan 2 jobb...
Brottas med myndigheter o papper....
Jag blir alltid deprimerad när jag kommer hem o varit iväg på ett jobb...
vet inte vad det beror på???
Allt har varit hektiskt, man har levt i en glasbubbla ett tag, kopplat bort verkligheten,
bara koncentrerat sig på arbetet... kommer hem o verkligheten dyker ner på en...

Konstaterar att:
det spelar ingen roll hur mycket man än jobbar så äts det upp av alla djävla utgifter!!!!
Elräkningen var inte o leka med!!! oljeräkningen ska man inte ens prata om:(
Alla suger ur en.... som en djävla blodigel.....
" Kommer ihåg när jag var barn o la en daggmask i en burk tillsammans med en blodigel!
Efter bara några sekunder var daggmasken kritvit... blodigeln hade sugit ur allt...
sååå känner jag mig just nu"

Läste om en utredning som gjorts..." man kan aldrig bli rik genom arbete"
rikedom kommer genom arv!!!
Har upptäckt det efter snart 50 år!!

Men man får väl använda klyschan " bara man är frisk"
Nattinatti

1 kommentar:

  1. Gumman!!
    Visst blir det tristess...just som du säger sova vakna...laga mat, handla, städa tvätta....och likadant stort sett hela tiden...och tiden nu är så trist...tiden räcker inte heller till....och sedan kan jag tänka mig er elräkning och olja....ja....vad sa vi tidigare...det hatade uttrycket ...ryck upp oss...:-/ kommer du ihåg...fast nu är det annat....läste utredningen oxså...hmm

    Jag har tagit en paus för fika...fick blodsockerfall i trappan med min fåtölj som väger bly...iallafall för mig...dessutom vet jag inte om det blev så bra att ha den på nedrevåningen...så kanske jag får bära upp den igen...kraaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera