måndag 1 februari 2010

Karibien



Lite svårt att försöka tänka: sandstränder, palmer o karibien när man slåss med kylan!!!
Här nere är det -18 o de é kallt!!! Fukten o blåsten här nere gör det isande!!!
Hemma är det -30, oron över våra hus, fruset vatten osv. gör ju inte att man blir så vidare kreativ
Men båten är nästan klar iallafall, nu saknas alla trossar osv. bara.
Så en liten bit på väg har man kommit.


Vi har en jättefin stuga! Varmt och skönt, golvvärme överallt det är man ju inte bortskämd med direkt.
det är så skönt att komma hem efter jobbet, ta ett glas vin o en varm dusch... o bara slappa framför tv:n .... den lilla stunden innan läggdax.
Men tankarna går ju hela tiden till min lilla Lollo som är ensamen hemma o måste fixa allt med pelletskaminer, fruset vatten, skottning osv.
Puss min lilla gumma!!!!!

1 kommentar:

  1. Hejs!!

    Snyggt som vanligt <3<3<3!! kan tänka mig att det är skönt oxså att ha golvvärme...ler...jag fryser om fötterna....drar från golven...ja och ett nytt oväder drar fram...är hos er nu enl. SMHI....3 dm snö till...och vi klyver och klyver och torkar...ja du...karibien next!!!med små små klänningar och barfota...kramar på dig min snutta!!

    SvaraRadera