fredag 5 februari 2010

Hemfärd


Så blev det då klart idag!!! Är alltid sååå skön känsla när man gjort ett jobb färdigt och får lägga det bakom sig.
Så imorgon bitti ska vi bara städa ur stugan och sedan bege oss norrut!
Åker upp till Sandra i Västerås... ska hämta lite möbler där som hon inte vill ha när hon flyttat in i nya lägenheten, ska laga någon go middag där imorgonkväll, och sedan få sitta och mysa med henne ett tag.
Söndagmorgon åker vi vidare upp till Sollefteå.
Här kommer lite bilder på vad vi gjort:


En liten flicka vars namn är Smilla, miste sitt lilla Marsvin, då målade jag av honom, så nu sitter "Nisse" där på tunnan...


mmmmm.....skräcködlor...lite självporträtt då...;)

4 kommentarer:

  1. V fint de blev!! Du e duktig du=)

    SvaraRadera
  2. Tjitt va bra de blev , skithäftigt du e duktig du :))))

    SvaraRadera
  3. Det blev jättefint!! Hos mig skall du få måla en liten mus :-), skönt att komma hem förstår jag! och sedan allt detta som har zinkat en...posten, blommor, värme,,och ni som oxså har hyresgäster...sedan är ju soffan en skön sak att krypa upp i ;-).

    Ja är på jobbet nu! en natt kvar nu..men svinkallt ute..och tisdag då jag går av skall det snöa..och jag skall stå vid klyvfan igen då:-(
    kramar

    SvaraRadera