lördag 8 maj 2010

vårmånad?

Blir så frustrerad!!!!!!!!!
Jag är ju ingen datanörd... kan sätta mig in i det mesta... men det här blir jag galen på!!!!
Hade xp förut på min dator, har instalerat windows 7 på min nya...!!!!!
Men att det ska bli sånt strul... blir jag galen på!!!! syns att det är karlar som sitter o konstruerar allt.... helt ologiskt o ofattbart!!!!! BLIR GALEN....

Nog om detta.... vi gjorde klart jobbet i Ö-vik... åkte till Sundsvall igår och jag var på plantagen och handlade blommor :)
PELARGONIER... det är verkligen vår/sommar... gick runt och tittade... konstaterade att man måste ha en tjock plånbok för att få till en trädgård....


så här vart trapp"rummet" mycket vinklar o vrår o väldigt ansatta spegeldörrar....

Nu är det bara o packa om och på söndag sticker vi ner till västkusten :)

1 kommentar:

  1. Hejs!!
    Men gud så fint!! har du gjort takmålningen?? älskar pelagonier!!det vart jättefint i fönstret med just zinkkrukor!! mitt kryddställ är köpt på flygis. Kraaaaaaaaaaaam

    p.s cosmopolitan den tar den ;-)

    SvaraRadera