söndag 9 januari 2011

Fåfänga???

Photobucket 
Jaha... åter till verkligheten....vardag imorgon efter alla helgers frossande!!!!
Imorgon börjar då en ny tid :/
Träning, nyttig mat osv.
Tänk vad livet kan va besvärligt.... jag är ju en njutare!!!! Älskar !!! God mat, och goda drycker...
Men kan inte acceptera att titta in i spegeln o se en annan människa än den jag har i huvudet :(
Vad gör man???
Man får väl bara bita i det sura äpplet o ta tag i problemet... finns ju bara en lösning, ska man se ut som den man har i huvudet , får man nog ligga i o jobba, dessutom får man nog revidera sina tankar lite ;)

1 kommentar:

  1. :))) älskar dina animationer:)) håller med dig...man är ung i tanken...fast jag tror att lite fåfänga är bra!! de håller en igång och att bry sig om sitt utseende är friskhetstecken...ser så många som totalt tappat konceptet och blivit gamla..redan i tidig ålder...samt på sjukhuset då....sedan bara älskar jag de män och kvinnor som är till årtalet gamla men gör så gott de kan och är ung i sinnet samt bryr sig om sitt utseende...ta din mamma/min faster!! hon bryr sig :)) kram min gullunge!!Feli

    SvaraRadera