måndag 21 november 2011

Att fylla 50!!!

Att fylla 30...... Då var man så upptagen med småbarn o allt som hör till, man hann aldrig reagera....
Att fylla 40...... Livet var inne i en ny fas.... mitt målande o det konstnärliga var på topp o sin början, ett nytt liv började, man kände sig vacker o på topp....
Att fylla 50..... Ajajaj..... man börjar både psykiskt o fysiskt märka av att man börjar bli gammal !!! Det mesta börjar sakta men säkert på att dra sig nedåt :(
De gråa hårstråna börjar komma.....Fy.... men ack vad kan man göra? Det är ju bara att försöka se det positiva i det hela ??" så länge man är frisk så "......

Men min födelsedag har varit underbar.... Började redan i Lördags förmiddag ( fyllde på Söndag)
Vart skjutsad till Ö-vik o SPA.... helkroppsmassage... mmmm underbart :D
Kom hem på em. då hade mina underbara döttrar lagat en 3- rätters middag.... Vad jag älskar mina barn!!!
Nära o kära kom på kvällen... har aldrig blivit så uppvaktad....:)
Blommor o presenter.....
Kolla in denna skapelse min svägerska gjort.... helt otrolig, har faktiskt aldrig sett nå´t liknande....
Fick hotellrum o biljetter till en teater..... Såååå underbart.....
En ny telefon :D
Så nu sitter jag hela dagarna o bara hämtar hem apps o häpnar över alla finesser :D
Tänk vad lycklig man blir... man blir som barn på nytt bland alla fina saker ...:)
Ett stort tack till alla!!!!!
Så nu är man tillbaka till verkligheten o får tänka att det är hela 10 år till nästa gång.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar