onsdag 2 november 2011

Pysselmani!!!

Har kommit in i en pysselfrenesi....!!!   Har en miljon saker påG...massor med ideér.... Vet bara inte hur man ska få tiden att räcka till ?? Önskar att dygnet skulle ha 48 timmar....

Köket  har fått sig en dust... tapetserat och målat de gamla gulnade väggarna som inte gjorts något åt sedan början på 70-talet.....

Håller på och måla det gamla fula, bruna plastgolvet ska bli grått trägolv....
hallen har fått sig en uppryckning... målat väggarna o lagt in nytt golv, tillverkat lite nya möbler, har snöat in mig på en grå lasyr som jag blandade till... så nu blir allt grått...... :)
En liten skylt blev det oxå...
Jobbar... jobbar ... jobbar.... önskar man hade mer tid till alla ideér man har.... Tänk om storvinsten slog in ...
:) Då skulle jag bara vara hemma o få utlopp för allt kreativt som ligger inne.....

Känns att man jobbar heltid, nu får man använda sin fritid till allt extrajobb som man annars räknade in i sin arbetstid.....
Men som tur är det roliga "extrajobb" som att tex. utforma och trycka utskick till www.bortnanfisken.se
som dom ska använda sig av som julerbjudande, fick lite julkänslor när man arrangerade o fotade...

Visst får man en påminnelse om att det snart är jul :)

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    schysst med ett renoveringsprojekt! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Vi har just nu en golvtävling som du kan titta på! Vill du ha en liten morot kan du kontakta mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer.
    /Vendela

    SvaraRadera