söndag 8 november 2009

kryssning

Var ju några dagar sedan jag skrev...
Torsdagkväll var vi på middag hos Martin o Bettan, fläskfilé... helt underbart gott!!!
Fredag morgon bar det iväg söderut.....
Va in i Märsta först o kollade på ett jobb vi ska göra till veckan.
Åkte vidare till Västerås senare och tittade på ytterligare ett jobb som vi ska räkna på.
Landade hos Sandra på kvällen.
Lördag kl 14,00 gick bussen från Västerås till Stockholm...
båten åkte kl 18,00....
Käkade smörgåsbord...mmmmm....säger jag bara...ALLT!!! var kanongott....man åt så magen stod åt 10 kanter! ....Drack gjorde man ju då oxå;)




Vi åkte med Ansi o Timo, några vänner till dem, sandra o hennes kompisar, så vi var ett gäng på 11 pers.


Vi hade jättekul!!! Kanske lite för kul till o med hmmm....

Mycket musik, många trevliga människor och MYCKET god dricka...
Lite pinsamt när Hasse o jag fram på nattkröken skulle gå o lägga oss... lagomt rund under fötterna,
hamnade i samma hiss som Roffe Wikström och ett helt filmteam som filmade honom.
Där bluddrar jag på om vad enormt bra han var osv. så tar jag ett rejält felsteg o ställer min stillett klack rakt på hans tå " AJAJAJ" han böjer sig ner o håller om foten... jag! försöker ju på alla sätt o vis be om ursäkt.... lite halvsluddrande... medans allt filmades... USCH vad jag skämdes !!!!


Det heter ju 24-timmars kryssning och det är ju det verkligen!!! Så det har ju varit fullt ös hela dagen idag också...Här spelar Mats Ronander...
Så imorgon ska man ju försöka komma iväg på jobb, här i Västerås. Det är trapphus i ska göra lite småjobb i.
Men jag måste ju säga att just nu känns det väldigt trögt att tänka sig o jobba imorgonbitti.... :(
Men det blir en tidig kväll ikväll.


1 kommentar:

  1. Hej!
    Va kul det ser ut att va på kryssningen...och typiskt dig att hamna i samma hiss som Roffe hi hi...hoppas att filmteamet fick med detta så vi andra kan få se din lilla klack på hans fot!!kram kram
    Feli

    SvaraRadera