måndag 21 juni 2010

provhyttar

Ska på bröllop snart.... Jättekul, ser fram mot det, var år sedan jag var på ett sist...
Var ner till Sundsvall idag och handlade lite ...skulle titta om jag hittade en fin klänning.....
Fanns ju en hel del ... tills man kom in i provhytten :(
Först o främst... prova en sommarklänning på en fisblek kropp ...., hur snyggt är det??
Sedan vill jag att någon förklarar för mig hur det kan komma sig att storlek 40-44 alltid är slut ???
34-38 finns hur mycket som helst? lika är det om det är rea, XS och S finns alltid hur mycket som helst av.
Kan det vara så att alla från klädskapare-klädinköpare till oss som handlar tänker o vill vara S ( smal) men i själva verket tillhör L- gruppen ?
I alla fall allt jag hittade var några storlekar för smått :(
Det blev ingen klänning... ändå har jag gått ner nästan 5 kg =(
Men det ordnar sig nog ändå...=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar