söndag 13 juni 2010

Sundsvall idag

                                                 Foto: silverblink.blogspot.com
Grillparty igår kväll....lugnt och sansat, en skön familjesamankomst..... firade Lollos sommarlov.
Jag hade ju då som i vanlig ordning min djävla huvudvärk...tur det finns TREO
Åkte iväg till Sundsvall idag med Martin , Bettan o lille Wille....
handlade lite småjox... har bara trädgården nu i huvudet... allt som jag vill göra, växthus , rabatter, trädgårdsland osv.... bara det att planerna förändras allt efter åren går... ska bli spännande o se vad det blir när vi väl är färdig :/

1 kommentar:

  1. Vilken charmtroll han e!! en glad liten kille :-)
    Jag hade gärna följt med dig till Birsta centrum och kollat...ja du är lite som jag just nu, bara trädgård och blomfix..men det är ju kul :-).
    ´Inge bra att du har din huvudvärk..undrar i hur många år du har haft den...och treo är inte bra för magen...gummsan..kram kram kram

    SvaraRadera