onsdag 16 juni 2010

Sovrummet klart

Klädde en vägg med pärlspånt, gjorde en fast sänggavel i råspånt som jag patinerade lite, förhöjde golvsockeln, och tapetserade med en tapet som jag har blivit helt förälskad i... så jag blir tvungen att tapetsera hemma med den någonstans. ( Tror det är den som Feli har i hallen?)
Har nu bara lite småjox tills imorgon, ett golv som ska läggas, trappräcken ska monteras, en byrå som ska målas klar.... hmmm... listan kan göras lång när jag tänker efter, men vi ska ialla fall försöka ta oss hem imorgon :)

1 kommentar:

  1. Men vilken fin tapet - oj, vad du och din man är energiska!
    Blir så full i skratt åt surströmmingsbilden!!! Så bra.
    Min man hatar surströmming - typisk Stockholmare. För några år sen blev jag så sugen, jag blev förpassad att sitta utomhus. Min man och son stog och glodde på mej inomhus med stängda dörrar. När jag skulle öppna burken glömde jag lägga över en tidning å jisses - spadet flög iväg som champagne och landade i mitt hår, ansikte och kläderna. Mannen och sonen stod och gapa som fågelholkar.
    Men jäääklar va gott det var!!!
    Blir inte ofta jag äter det sen mina föräldrar gick bort.
    Ha det bra - hälsningar från Britt-Inger

    SvaraRadera