söndag 6 december 2009

Färgfadäs

Photobucket
Har hållit på med måleriet i 14 år!!!! har aldrig under dessa år hällt ut en färgburk!!!
Nu har det hänt 2 dagar irad!!!! :(
Igår morse var vi på färgaffären o jag skulle ta en färgburk ur hyllan, när jag lyfte ur den satt en annan burk fast i botten, så allt for i golvet!!!!
Det stänkte färg överallt, runt bland hyllor, ner i mina skor!!!
FYFYFY ... vad jag skämdes!!!
Idag välte jag en 3 l burk i golvet rakt över kundens hallmatta... en sån där luddig svindyr sak!!!
Stod på knä o tvätta matta i säkert en timma!!! VAD SUR MAN BLIR!!!
Kan det bero på all stress????

1 kommentar:

  1. Gumman då!!
    allt kan hända den bästa!! det är stressen....så blir det nästan 7ggr värre....

    Just nu gör jag nedanstående recept. Det håller på att koka ihop nu till en gräddig stuvning....mums mums

    vi hade på flygis mycket grönkål, för första ggr som jag skall prova detta ;-)

    kramar

    SvaraRadera