fredag 25 december 2009

Jul, jul strålande jul!


God Jul önskar jag Er alla!!!


Det var ju nu ett tag sedan jag skrev, men bloggandet har kommit längst ner på listan...
jag med mina idiotiska projekt.... har mycket i huvudet o hellst ska allt genomföras direkt på studs!!!
O alla i min närhet blir indragen!!!


Vilken tur att Hasse är sån underbar person som ställer upp på alla mina infall!!
den här bilden är tagen kl. 05,00 på morgonen, då har vi varit igång sedan 07,00 utan mat eller vilopaus.......

Vardagsrummet hann vi i alla fall klart med och jag vart nöjd med resultatet!!


Digra dagar har det varit.... men så skönt när det är klart o man bara kan gå omkring o mysa :)
Natten före julafton vart klockan 06,00 innan allt var klart, skinkan, gröten, revbensspjällen, köttbullarna, sillarna...paketen var inslagna o låg under granen....pust!


Det var ju Willes första jul... den goooungen, så snäll o glad... käkade julbord med god aptit ALLT!! till och med grönkålen gillade han....:)


Idag juldagen... har bara varit slö... o guuud så skönt... att bara hasa omkring i tofflorna tända ljus överallt......
Imorgon ska jag ha julbord igen, då kommer min bror o hans familj plus min familj, sista kvällen innan Sandra åker ner till Västerås igen.... Vad tiden rinner iväg...

3 kommentarer:

  1. Min lilla snutta! visste detta och att du skulle fixa de med...jag har en paus i soffan...mättare än mätt....coron spelas i köket just nu.kraaaaaaaaam och god jul

    SvaraRadera
  2. Vad vackert ni har , älskar vitt just nu . Jag har tokstressat jag med innan jul och målat om hela matrummet , men visst är det underbart sen när man bara kan sitta och njuta och känna sig riktigt duktig........ God fortsättning

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt på på er!!
    kramar

    SvaraRadera