fredag 1 januari 2010

GOTT NYTT ÅR !!!!!

Photobucket
Får börja med att hälsa alla mina vänner och läsare ett Gott Nytt År!!!
Är jättedålig på att skicka sms och ringa.... gör så här istället.
Gårdagskvällen hade vi gangstertema på vår nyårsfest, då träffas vi alla i släkten plus många av Louise vänner... vilket är jättekul att dom vill fira det med oss "gamlingar"
Hade inte lika mycket tid iår att fixa kulisser osv... men jag tror de hade trevligt ändå!!
Själv hamnade jag isäng redan klockan 22,00!!!!!! Dert bara slog till i huvudet som en smäll!!!
Lite sömn, mycket jobb, o lite mat... tur ett man är så pass bra funtad så man går o lägger sig....=D






Här har vi då "GangsterHasse" en riktig Raskenstam........



Min utstyrsel var då Svart klänning, fjäderboa och röda handskar.... min son tyckte jag liknade en burleskdanserska ...hmmmm......

Lilla Wille var oxå gangster kvällen till ära,,,, såååååå söööööt!!!!

Och här har vi gangsterkidsen samlade...

Oskar och Elias i hattposé

Lillebror Danne med fru Eva och Louise

Middagsbordet

Min otroligt vackra Louise!!!

Tess o Nathalie

Tilon o Manda

Idag har varit en riktigt slöardag!!!!
Går bara omkring o myser i mitt "nya" hem.... i 7!!! år har vi köpt in och sparat grejer för vårt hem och när dom nu börjar komma på plats känns det så bra.....
Har fått upp min malmkrona oxå... som vi köpte på loppis för 390:-!!!! Tror det vart fel, skulle nog ha varit 3900:_ men ingen är gladare än jag =D


2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Va snygg Hasse var!! så där skall han alltid se ut!!;-)
    Va fint ni har fått hemma ! och jag kan tänka mig hur kul det är att få upp alla saker som du har köpt på auktioner.Som sagt vi måste ses snart!
    kramar

    SvaraRadera
  2. God fortsättning önskar vi er alla
    kramar från oss i mörka Småland musikens stad Växjö

    SvaraRadera