tisdag 24 augusti 2010

ABSTINENS!!!!

Brukar ta semester den här tiden om året.... men iår bestämde vi oss för att inte åka någonstans   :(
Har så mycket vi måste göra här hemma...
Men idag hittade jag en" sistaminuten" resa till Turkiet går på söndag, en vecka, all incl. med kleopatra beach tvärs över vägen.... 4400:- för en vecka.... kanon tyckte jag =D... vi lever bara en gång! Vi tar de pengar vi har o sticker!!!!, men Hasse tyckte ju inte detsamma då :(
Vet inte vad jag ska tycka????
det är ju jättebra att han är förnuftig ??? Men å andra sidan- vem vet nästa år kanske man ligger med näsan upp, 2 meter  under jorden????
Nej det är nog tur att han finns här som stoppar upp mig lite i mina infall....
det är väl det att jag just nu är så trött och less på att jobba, så jag skulle kunna försaka allt bara för att komma iväg ett tag......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar