onsdag 18 augusti 2010

Hatar folk som inte betalar för sig!!!

pay now

Faan vad sur jag blir på folk som inte betalar för sig!!!!!!
Och dess utom har de gett sig på fel person!!!!
Jag ger mig inte!!!! Skulle kunna skicka OG efter dem om det behövdes... men det brukar räcka med mitt outtröttliga tjatande och mitt okulta häxjakt!!!! Tar fram min wodoo docka o min djävulsharang så är de inte mycket värda sen:::::
Man åker hundratals mil för att rädda andra .... champagne o tackkort!!! Vad är det värt om man inte betalar för sig???
Blir så djävla förbannad!!!!!!
Trist att dom har gett sig på fel person :(
har aldrig gett mig förrän jag fått betalt... men det tar ju sån energi :(
Ligger ute med 1000-tals kronor!!! Faan!!

Men men, har dom min förbannelse över sig... så kommer våra pengar snart... det vet jag :)

1 kommentar:

  1. Okey!! då startar jag min voodoo förbanelse med!! :)) tråkigt att man beställer en tjänst för att sedan inte betala....kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera