fredag 26 november 2010

frustrerande!!!!

Ohh!!! Blir tokig snart!!!!
Man kravlar ur säng på morgonen, snörvlande..... på med jobbarkläderna o tänker..." ja men idag är jag nog så pigg att jag kan jobba :/ "..... hinner inte mer än upp så gör sig huvudvärken, snoret o febern sig till känna... :(,
Bäddar ner sig i soffan till nyhetsmorgon...." ska bara vila en stund....", den stunden blir till timmar, orkar inte kliva upp :(...... Nu har en hel dag gått igen, men jag känner mig lite piggare ikväll, sååå imorgon är det bara att sätta igång... ( hoppas jag ?)

27 days

2 kommentarer:

  1. HEJ...hoppas att du mår bättre idag...det är ju precis fel månad att bli sjuk i...jag har oxså något i kroppen som ligger och lurar....men det som är det bästa är att sova bort det....och det är frustrerande...kramar på dig och var nu rädd om dig....min lilla duva...Feli

    SvaraRadera
  2. Ja glöm inte att hälsan är viktigast jobbet får vänta , de e ingen som tackar en om man kör sig slut:)

    SvaraRadera