måndag 8 november 2010

Höstpyssel

Hemma igen!!! Vad skönt det är, men det är alltid lika vemodigt att lämna Sandra o Alex..... :(
Men nu infinner sig lite av julkänsla hos mig...:), mörkret har kommit, första snön har lagt sig, har 100 projekt på gång, så det här med datorer har kommit långt bak i prioriteringen, när kvällen har kommit har jag tänt upp alla ljus o bäddat ner mig bland filtar o fällar i soffan o bara VARIT!!!

Har fixat o joxat i hallen
Håller på o sy massa nya kuddfodral till soffan...
använder IKEA´s kökshanddukar för 2:- / st.
Ska även göra långa kuddar med detta tryck
Har ju även passat på o träffa min stora kärlek..... Wille.... goaste ungen på denna jord!!!!!
                                                 Foto: www.silverblink.blogspot.com

Ska försöka bättra mig på uppdateringarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar