lördag 20 mars 2010

FEMINISTER!!!


till alla feminister som ropar efter jämnställdhet !!! Ta jobb som hantverkare!!!!
Där är alla jämnställda!!
Där får man bära virke, gipsskivor, murbruk, mm... vare sig man är kvinna eller man.
Samma lön har man också!
Tänk vad jag skulle önska att jag var en liten bräcklig kvinna med en rik och förmögen man som betalade o tog hand om mig... så jag skulle kunna gå o få pedikyr, manikyr o hud-hår vård!!!!
Bara kunde känna mig bräcklig, kvinnlig....
Så alla som höjer rösterna för jämnställdhet.... tänk efter vilket yrke er man har...
Jobbar man hela dagarna på ett bygge eller liknande är man djävligt trött när kvällen kommer.
Tycker alla kvinnor skulle testa för någon dag vad det innebär!!!


Här har vi allafall kommit så långt att vi börjat måla......

Imorgon åker vi hem...=D... guuuud sååå skööönt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar