måndag 1 mars 2010

Längtar efter vår

springtime

Nu är jag trött på det här!!! det bara vräker ner snö!!!
Vill inte vara med längre!!!
Tänk när det börjar grönska, fåglarna kvittrar, och solen värmer.... jag tror jag går o lägger mig o kliver inte upp förrän det händer.
Söndag idag, men för oss har det varit jobbardag...
hade ju helst krupit ner i soffan under en filt och kollat på tv hela dagen...
Har börjat med porträttet ikväll oxå, så man har jobbat till 22,30....
Så nu är det bara nattinatti.... diger vecka till veckan, om vi ska hinna allt vi tänkt oss innan vi sticker iväg.....

2 kommentarer:

  1. Ja du är inte ensam om att längta till våren
    Just i skrivande stund tror jag inte våren kommer till Svea rike
    Den skiter nog i oss
    Här vräker det ner snö och är kaos, rent helvete!!!!
    Massa kramar från kusin isnöiga söder

    SvaraRadera
  2. Snö snö snö....skotta skotta ....ja om nu våren kan ta och komma ändå!!!hoppas på denna vår/sommar!!
    Fin bild du har gjort med fjärilen som flyger!!

    jättefin!!
    Massa kramar från mig!!

    SvaraRadera