torsdag 4 mars 2010

Ingen bra dag :(


Vaknade imorse med världens sprängande huvudvärk!!!
På dåligt humör som fasen.... hur rolig är man då??? Alla i ens omgivning får sin dos.
Så illa att Hasse åkte o köpte en dunk rödvin åt mig, för att jag skulle lugna ner mig??? Då är det illa, eller?
Kom ialla fall iväg på eftermiddagen för att göra en väggmålning hemma hos en som gillar träd.
Det vart en gammal ask, "Fraxinus exelsius" Så här blev det:




Nu är det bara resten som ska göras..... städa o fixa, vi har ju en som blir 18 år imorgon :)

4 kommentarer:

  1. Hm....jag skulle ha kommit me Wille en sväng idag då så du blev gladare=)

    SvaraRadera
  2. Hmm ja rödvin är bra till det mesta:-)
    Vilket fint träd! är det hemma hos er som du har målat det eller?

    kramar

    SvaraRadera
  3. Gud vilket vackert träd !! Så duktig du är . Men du undra om de e nått som går , jag vaknade också med huvudvärk men jag måste ha varit trevligare än dig för jag fick köpa mitt vin själv :)))

    SvaraRadera
  4. Ojoj...fasen vad imponerande! Sitter här å gapar :0) Du är heeelt otroligt skicklig du faster.

    SvaraRadera