onsdag 3 mars 2010

Porträtt

Photobucket
Porträtt tycker jag är skitsvårt....
Svårast är när man ska måla av någon man känner väl.... lättare är när man får ett foto och målar av någon man aldrig träffat.... konstigt!!!!!! det borde ju vara tvärtom???
Blev iallafall klar ikväll... kan inte visa den eftersom det är en födelsedagspresent.
Har även varit en tur till Sundsvall...
Köpt lite grejer till våra sågar, nya klingor osv. ( vi ska ju iväg på "storjobb")
Köpte även en digitaltermometer som jag tänkt gjort länge, en termometer som du kan kolla tempen i kött du steker man sticker in termometern o den visar gradantalet på en gång... bra när man steker tex. fläskkött.
Gjorde lite fynd oxå.....
Ett par läderstövlar med snörning .... high heels...inte för jag vet när jag ska ha dem???
Får väl strutta omkring i dem här hemma för o egga Hasse kanske ;), annars går man ju bara omkring i sina målarkläder 80% av tiden :(
Köpte även ett par jeans på Gina tricot, 199:- superbra passform.. rekomenderar varmt ,
det finns i flera olika färger.. bra pris


Foto .......silverblink ( http://siverblink.blogspot.com)
Hann ju även få min dos idag... av världens godaste unge... min älskade Wille!!!!
Kan inte med ord beskriva vad underbart det är med barnbarn!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar