torsdag 9 juli 2009

HALSONT!

Photobucket
Vaknade imorse!!! Till min förskräckelse hade jag skitont i halsen!!!
Har inte tid.....har inte råd!!!!
Stack iväg o jobbade,
Satte upp pressenningar runt ställningen till skydd för regnet... men det blåste ju nästan orkanvindar oxå, det gör att pressenningen blir som ett segel... griper tag i ställningen så man tror att allt ska flyga iväg...
Men guuuud så bra för min hals vädret var....hmmm... ju längre dagen gick ju sämre blev jag, till slut kunde jag knappt prata o skitont i varenda muskel...
Så nu när man sitter här med halvfrossa o lungvärk, är det nästan så man hoppas på att det ska spöregna när man vaknar imorgonbitti....

1 kommentar:

  1. Du får lov att krya på dig gumman!! lungorna skall man vara rädd om!! drick varmt te med honung...eller varm äggtoddy...kramar

    SvaraRadera