torsdag 9 juli 2009

En dags väntan!

Photobucket
Ställde klockan på 05,30..... och vad vaknade man till!!!! Jo det dj*la skvalandet!!!!! grrrr!!!
Har inte tid med det!!!!
Blir totalt slut och nervsjuk....
Varje dag vi halkar efter, betyder.... hårdare arbete när det är bra väder... fortsätter det så här blir det dygnetrunt jobb på slutet...
Det värsta är att jag får inget annat gjort heller... går bara o väntar på att regnet ska avta... man travar runt o kollar ut med jämna mellanrum, skulle man vetat i förväg hade man ju kanske kunnat slappna av o tagit en sovmorgon, eller storstädat hemma eller något liknande... men det är som att gå o vänta på en försenad buss....
f***n , hoppas det är bättre väder imorgon.

2 kommentarer:

  1. Men gumsan då....jag känner oro när jag läser..men förstår att det är helt frusterande när det är regn....och skitväder!! önskade jag kunde vara hos dig nu och ge dig en storkram!!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jo, jag kommer ihåg då du och syrran fixade salubrin i vårt te (Agneta)
    Det var ingé gott
    Tror ni åkte på en riktig utskällning
    Ha det så gott
    kramar/Gunilla

    SvaraRadera