torsdag 23 juli 2009

Jobbar väder

working hard
Äntligen!!!!
Superväder.... arbetarväder!!!
Har tillfredställt psyket idag =)
Upp tidigt...jobbat hela dagen fram till kl. 22,30......
finns inte så mycket mer att skriva om........
Förutom att jag hann gosa med Wille en stund ikväll..... inte klokt vad en sån liten varelse kan göra lugn i ens själ.....Kunde aldrig ana , hur det skulle kännas att få ett litet barnbarn!!

Och visst är han söt !!! Min lilla goding!!!!!
Trots alla vedermödor i livet... finns det mycket man kan glädjas åt.=D

3 kommentarer:

  1. Sötnosen! Längtar tills jag kommer upp och få träffa han igen :D Dig oxå mamma, så klart ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken liten goding!! förstår att du är såld!!
    Ja jag har börjat arbetat idag.....och det med rivstart kan jag säga....och op.syster på heltid vill jag ALDRIG BLI!!

    kramar

    SvaraRadera
  3. Ja,visst är de ljuvliga de små
    och de blir bättre då de gå så kan han hänga med dig
    där du går
    Ha det så bra och sköt om dig
    kram från kusin Nilla

    SvaraRadera