måndag 6 juli 2009

TURKIET!!!!!

belly dance
Har beställt resa till turkiet...yes...yes...yes!!! =D,=D
2 veckor !!! I september... helt underbart, nu kan man stå och skrapa sig genomsvettig, man bara drömmer sig bort på en strandservering med en iskall öl och en god sallad framför sig... havet gnistrar och solen steker från en klarblå himmel...mmmmm...
Åka utomlands är den ultimata semestern, man kan koppla bort allt... räkningar, fakturor, beräkningar.mm.mm. blir som bortblåst, alla "måsten" begränsas til "typ" - vad ska man ha på sig i kväll, eller - vart? ska vi gå o käka i kväll, ganska angenäma bekymmer :)
Fick tag på en "sisådär" billig resa. Tänkte vänta till längre fram o beställa... men man vill ju verkligen vara säker på ett komma iväg, annars blir man så besviken om man tänkt sticka o det inte finns några resor kvar... vågade inte chansa.
Va till Turkiet för 2 år sedan... Hasse skulle lära sig dansa magdans.... hmmmm gick väl inget vidare... kanske skulle försöka lära sig det ;)
Nu ska jag gå o lägga mig o drömma mig bort....;)
Nattinatti

5 kommentarer:

  1. Oui oui!!vi ses där nere på en restaurang!!över en Efes en middag bad ec ec

    så glad så glad så glad I.m happy I happy so lucky so lucky!!

    SvaraRadera
  2. Hej:) Vad härligt att dra till Turkiet! Vore inte helt fel=) Mm, jag tänkte nämligen göra den på insidan av handleden, jag får väl dölja den med ett armband i såfall:) Men sen vill jag ha en i nacken också, nåt snyggt. Så då kan man ju sätta upp håret om man vill visa den. Vad häftigt att du köpt en tattoo-maskin! Då får du öva och lägga ut bild på det du gjort:)

    Kram Martina

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt , det är alltid lättare att jobba hårt när man har nått att se fram emot. Själv har vi lägenhet i åre som jag drömmer mig bort till när jag skurar skit på campingen.
    ha de bra // Anita

    SvaraRadera
  4. Hej detta bör du kanske kunna för att vistas i Turkiet
    www.kramgo.com/ansiktsburk/
    kram Nilla

    SvaraRadera