onsdag 18 februari 2009

Dagen efter

Vaknade tidigt imorse! Typiskt, hade ju faktiskt kunnat sova en stund.
Har suttit med papper o annat skit hela dagen,
Tar alltid lite tid när man kommer hem innan man kommer i harmoni.
Va iallafall till tandläkaren idag, eller rättare sagt tandhygenisten,
men det vart ej så mycket gjort, jag var på tok för pjoskig, hon skulle ta bort tandsten, men det hatar jag!!!!! Lagar hellre 10 tänder än tar bort tandsten.
Så jag ska tillbaka om 4 veckor, jag slutade ju röka i September, så nu kommer alla bakslag...
tandköttet blir blödande och inflamerat....härligt!!
Men det ska väl gå tillbaka hoppas jag......
Annars får man väl sätta in lösgaddar:(
Gjorde iallafall iordning god middag ikväll, stekt regnbågsforell från min kusin i jämtland-härjedalsfjällen www.bortnanfisken.se helt underbar fisk, det finns ingenting att jämnföra med.
kokt potatis och romsås....mums.
Nu ska jag sätta en deg som så småningom bli frukostbullar tills imorgon....
Tänk vilken bullmamma jag kan vá ibland...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar