fredag 27 februari 2009

Fredagskväll

Har jobbat hela dagen idag, spackling, spackling... hade sån inspiration hela dagen, hade tänkt plocka hem staffliet, och börja måla, det är lättare om det står hemma i vardagsrummet, då kan man titta lite på tv, vara lite social men ändå producera.
Men när jag kom hem ikväll kom jag just på att vi inte städat ordentligt sedan jul...:(
Så jag satte igång och storstäda. Köpte en ny svabb..!! Vilken lycka, det vart mycket roligare på en gång... konstigt va!, köpte även en massa nya rengöringsmedel och " lukta gott".
Men man känner sig väldigt nöjd efteråt, tände en massa ljus och tände upp i kaminen, det är så mysigt, det tycker även våra katter, dom älskar att ligga framför kaminen



Fixade iordning taccos, Louise har en kompis här över helgen så det är ju passande mat, dessutom är det kanon när man går på diet..:)
Känner mig slö o trött ikväll, så det blir nog en tidig kväll, ska ju upp och jobba imorgon.
Men jag får väl sitta o gosa med Rufus ett tag innan man kryper i bingen...
Ha en trevlig fredagskväll
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar