fredag 20 februari 2009

Viktproblem




När jag vaknade imorse kände jag mig så här!!!!!!
Uppblåst, svällande...tyckte fettet rann ut på sidorna..BLÄÄÄÄ!!!!!
Har under en tid nu, eller rättare sagt sen före jul, ätit och druckit utan och tänkt mig för.
Men nu får det banne mig vara slut på det!!!
Ska ta mig i kragen ordentligt....ska börja på Måndag, blir nog en blandning av atkinsons och GI.
Ska även hänga på Louise med träning.
Så till sommaren ska jag se ut så här:


Det är mitt mål ialla fall,...

Tänk vilka krav man har på sig!!!!

Man ska vara smal o attraktiv

Arbeta för att överleva

vara en bra Mamma

vara en bra sambo

Ha det fint och städat hemma.

ohhhh....


undrar om det inte var lättare förr...

man kanske inte hade så mycket att säga till om, men tänk vad skönt det måste ha varit när skönhetsidealet såg ut så här



Då skulle man vara lite mullig o rund....
Kvinnan skulle vara hemma o ta hand om barn och hem medans mannen skulle försörja.
Nu ska man göra allt....Phuuuu..
Idag har varit en urusel dag..
Började med att Hasse skulle besikta bilen, när han åkte därifrån fick han inte stopp utan körde rakt in i en rondell och upp i en snödriva...."klant"
Det syntes inget på bilen men tydligen vart det något med motorn så nu är vi utan bil,
och efter att ha letat med ljus och lykta hade vi ju hittat ved som vi skulle åka och köpa idag,
men det sket ju sig, så nu har vi ingen ved i helgen.
Pelletsen är slut skulle vi också varit o köpt idag....grrrr..har inte varit lätt o ta´s med idag.
Så nu blir det en kall helg :(
Nu ska jag storstäda och det är ju en höjdare också!!! Tror jag får ta mig ett glas vin!
Ha en trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar