fredag 20 februari 2009

Utmaning från Elaine

3 ställen på internet man ofta besöker?

Bloggar
Dagstidningar
My space

Sjunger du hemma eller i duschen?

Jag sjunger aldrig! När Martin var 3 år satt jag och sjöng i bilen och då sa han åt mig att vara tyst för jag sjöng så dåligt...:(

Kan du spela något instrument?

Totalt omusikalisk! Spelade blockflöt i 4 år, kom aldrig nå´t längre, .

Hur mycket tid lägger du på bloggandet?

Det varierar, har ju nyss börjat.... kanske 30 minuter i snitt, man kollar ju runt oxå.

Någon kändis har du läst mest hos som bloggar?

Faktiskt Linda Rosing!!! Skäms lite.....

Någon kändisperson du anser vara trevlig och sympatisk, en favorit....

Börje Ahlstedt...verkar vara lugn, cool och mänsklig

Alla samlar på något, vad samlar du på?

Gamla möbler....

Du måste välja, är du en mes eller en tuffing?

Önskar nog att man är en tuffing.....

Humor är roligt, nämn någon du gärna ser eller lyssnar på.

Mammas nya kille i p3, och allra hellst folklivsforskaren Job.
Robert Gustavsson är ju också en man skrattar åt.

Nämn ett intresse du har som kanske är lite udda.

Udda vet jag inte... men jag brukar somna gandska bra till tv 4 faktas "livet på akuten" eller
"Trauma"

Utmanar mina vänner....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar