måndag 23 februari 2009

Hatar att kliva upp

Klockan ringde 07,00, är sååå morgontrött, när man sover som skönast så måste man kliva upp...Hasse däremot är som en kvittrande fågel på morgonen o studsar ur sängen,, kan jag bli lite irriterad på ibland.
Men jag undrar hur det skulle vara här om han var lika dan....skulle ju inte funka.
Tur att kylan har lagt sig,
men är det inte kallt så snöar det, vi håller på att snöa in!!!


Va och hämtade en köksinredning idag som ska målas,
Det är faktiskt det tråkigaste som finns, och många dörrar är det ju i ett kök.
Dessutom är dessa så där 70- tals bruna, de ska bli vita, krävs ju gandska många varv för att det ska täcka.
Men det är ju jobb och det tackar man ju inte nej till i dessa dagar.
Har suttit ikväll med sista omslaget, låten handlar om ett par som är ovänner så tallrikarna flyger...."slow down" ska låten heta.
Men jag hann bara med "arga kvinnan".


Har försökt ringa min dotter Sandra i Västerås hela kvällen, men hon svarar inte...???
Jag blir så orolig då, " hönsmamma", hon är 20 år.
Det är svårt när man ska släppa taget
Ska iallafall krypa ner i sängen nu, men provar nog o ringa ett par gånger till..
nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar