tisdag 9 juni 2009

Borgen

Man sover så tungt och skönt här nere.. kan det vara luftombyte och havsluften som gör det? Var så enormt trött imorse, ändå somnade vi gandska tidigt igår kväll.
Kanonväder hela dagen, lite kallt i luften men supervarmt i solen och allrahellst mot cementväggen i lä...snacka om att man va sugen på att kasta sig i poolen!!!!



Här växer stenarna fram på "borgen", det är några m2 som ska göras... den är väl ca 8 m hög...


Det är lite synd bara att de som har putsat fram stenarna.. inte riktigt har "stenkänsla"... dom har lite konstig form en del... stenar brukar ju inte vara kantiga på det här sättet....

Och jag med min fantasi...;) kan ju inte låta bli att skena iväg.... låtsas som ingenting... och får betraktaren o fundera över sin egen fantasi =)


Men märker att timmarna o dagarna flyger iväg... så det gäller att lägga i överväxeln.....
nattinatti



3 kommentarer:

  1. Hej:) Ja, visst är han bra. Har sett filmer med honom ända sen jag var liten, läser dock aldrig böcker..Men jag kan änka mig att det är skillnad..i böckernas värld så får man ju skapa sina egna bilder och föreställningar. I filmerna har du ju bara det visuella. Nähä, nu är det sovdags:)

    SvaraRadera
  2. Hmm vad är det jag säger och alltid har sagt!! de finns där någonstans...ha ha...!!Malena....
    Massa kramar!!

    SvaraRadera