fredag 12 juni 2009

Regn,regn och åter regn!

Går inte riktigt som vi planerat..:(
Regnat som f-n hela dagen, allt är genomblött...:(
Vart inomhusjobb istället, men eftersom man vet vad som väntar var jag inte riktigt koncentrerad på vad jag gjorde.... blev en haj som kommer ur väggen på undoms "gården"... X-it, blev väl "så där"...
Som tur är ska det klarna upp imorgon, så förhoppningsvis kan jag börja måla motiven på betongmurarna på Söndag... allt ska ju torka upp först.
Så det blir nog dygnet runt de sista dagarna ( som vanligt), det är alltså 30 x 2´5 m som ska målas motiv på!!
Men man får sätta på turbon på penselhanden.;)



Hann i allafall en tur till Svinesund, skulle köpa ett par gladiatorsandaler jag sett där på "din sko" men de var inge sköna, så det blev inga :(

Men Vi vart så glada för vi hittade en butik som jag bara sett i Malmö "söstrene grenes" (ska vara ett danskt ö men fick ej till det) dom har supermycket saker till enorma priser och mycket konstnärsmaterial...

deras hemsida ärhttp://www.grenes.dk/

Köpte en massa penslar.. kanske inte superkvalitet men dom är bra tycker jag dom kostar från 3:- upp till 45:- det är nästan skamligt billigt.=D

Breda plattpenslar som kostar 350-400:- andra märken, kostar ca 30:- det är ju bra...

Synd att dom bara finns i Malmö och Svinesund....

Blev ett par solbrillor oxå... kan ej bestämma om de är snygga eller fula... stora är de ialla fall, kan va bra om man vill gömma sig ;)
Problemet jag har är, ioch med att jag har så dålig syn... tar av mig glasögonen.... försöker titta i en spegel när man provar... ser ingenting!!!! Frågar Hasse.... får ju jättebra svar...hmmmm....
kommer hem sätter i linserna o bara.... fyyyy f---n.... vet inte hur många par solbrillor jag har liggande som jag förkastat.
De här kostade bara en 50-lapp så det är väl inte hela världen......


Hörs imorgon!

3 kommentarer:

  1. Hej gumman jag tycker solglasögonen är fina!!
    Men det är jättesvårt att välja...Vi har oxså haft regn från 13 tiden..skit väder ..hoppas det vänder imorgon...kramar kramar i massor...!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du blev cool i dom=)

    SvaraRadera
  3. Haha!!! Tycker jag ser ut som en spyfluga i dom...men det bjuder jag på =D

    SvaraRadera