torsdag 11 juni 2009

Williamabstinens!!

Titta vilken söting jag fick kort på via sms idag, med hälsning.." hej farmor"
Visst är han söt!!! Jag tror jag har tittat på det här kortet 100 gånger idag.


Har varit lika slitigt idag... putsade ¨den andra betongväggen den oxå ca 10x 2.5
målat sten, målat sten....
Tog en tur ikväll ut till Saltö, vi bor på Daftö efter det kommer Tjärnö och längst ut ligger Saltö ett naturvårdsområde... riktigt Bohuslän, det är ett sånt ställe jag bara MÅSTE åka ut till varje gång jag är här.














Bara sitta där på en klippa och titta ut över havet.... det är livet.
Har alltid velat bo vid havet, så jag hoppas att någon gång man kan göra det...
Nu är det iallafall sängen som lockar mest...
Natti



2 kommentarer:

  1. Du kan få va barnvakt när du kommer hem om du vill för jag behöver vila=)

    SvaraRadera
  2. Ja han är supersöt!!

    Och västkusten är fantastiskt vacker!!

    kramaaaaaaaaaaaar

    SvaraRadera