måndag 1 juni 2009

Mör

Photobucket
Lika vig som en skalbagge på rygg!!!!
Alltid i början på sommarsäsongen när ställningsklättrandet börjar känner man av alla kilon man satt på sig. God mat och för mycket vin, sätter sig... och det känner jag av vill jag lova.... och fåfäng som man är, vill man ju inte visa det så när någon tittar på försöker man svänga sig upp som om man inte gjort annat o är 20 år... men så är ju inte fallet.... man är snart 50 och lite överviktig :(.. snacka om att man är ledbruten och har träningsvärk i varenda muskel... dessutom har man stått ute i 3 dygn o idag med nordlig halvstorm... man känner sig väderbiten.
Men man får tänka att " när säsongen är slut, efter 3 månader.. har man föhoppningsvis gått ner några kilon och svingar sig som om man var 20 ;)"
om man inte ramlat ner o dött av solsting eller något...
Efter en dag som idag är jag såååå trött...orkar inte göra annat än bara vara... har 100 saker som väntar... men orkar inte....

1 kommentar:

  1. 7011tuw3n milijon34 tttgge4...!!har jag försökt att skriva kommentarer och snart kommer ett skrik...om inte denna går fram...jo du vig som en 20 åring men smartare, och jobbar bättre!! mera mogen och förfinad förstår du!! men var rädd om dig!!ramla inte ner snälla snälla...min egen gullegumma!!puss och kram Feli

    SvaraRadera