tisdag 16 juni 2009

Slutspurten

Så skönt... nu är alla motiv klara ...phuu... men det har ju gått bra, vädret har varit med oss, och inga missöden..
så imorgon är det bara lite finputs, men det är ju sånt som tar tid...
Ska bli skönt att få fara hem =D
Synd att lämna det fina vädret bara, ska ju bli kasst i midsommarhelgen... idag har jag bränt upp mina fötter, så nu behöver jag inga sandaler... dom har jag ju ändå, kritvit efter remmarna... kul:(
Ska försöka hitta en födelsedagspresent åt Sandra imorgon oxå, hon fyller ju 21 nästa Onsdag.
Min lilla tjej... nu är hon inte så liten längre...
Utanför vår stuga ligger en grillplats.. o där har de fest ikväll... så jag undrar om man kan sova?
Men man är så trött att man vaknar nog inte ens om åskan slår ner..
nattinatti!















3 kommentarer:

  1. Tack!
    Ska ta en ny bild ikväll uppifrån, så man ser helheten...

    SvaraRadera
  2. Fina bilder!!
    Trist att midsommaren ska rengnabort....men som alltid...när det är något så regn...
    kramar
    och kör hem försiktigt!

    SvaraRadera